23 sie 2015

Jak zrobić bransoletkę ze zwrotnych supełków?

Coś dla tych co mają problem ze zwrotnymi supełkami i chcą sobie poćwiczyć ;). Bransoletka plecie się bardzo szybko i efekt jest bardzo ładny. Zaczynamy od rozłożenia nitek. Może być ich dowolna ilość, ale po dwie każdego koloru. Np. tak:


 Zaczynamy od lewej strony. Pierwszą nitką na drugiej robimy supełek zwrotny w lewo.



Potem drugą nitką na trzeciej robimy taki sam supełek.


I tak do końca rzędu. Ważne pamiętać: następny supełek robimy tą nitką na której przed chwilą był robiony supełek.



Teraz robimy drugi rząd. Pierwszą nitką z prawa robimy supełek zwrotny w prawo.



Drugą nitką na trzeciej robimy ten sam supełek.



I tak do końca rzędu.



To już wszystko, powtarzamy do potrzebnej długości. Po zrobieniu kilku rzędów można zobaczyć sympatyczny wzorek.



Bardzo ładnie wyglądają te bransoletki wykonane z kilku odcieni jednego koloru. Mam w  planach właśnie taką,trzeba się tylko ruszyć i kupić mulinę.

Gotowa bransoletka ładnie prezentuje się z dwóch stron.



Dzielcie się swoimi zdjęciami, może wy macie jakieś fajne pomysły na połączenia kolorów?
I jakie połączenia są wasze ulubione? Ja osobiście lubię wszystko niebiesko-czarne. :)

3 komentarze:

  1. Hejka! Mam pytanie: czemu już nie dodajesz postów? Twój blog jest świetny, a instrukcje bardzo przydatne. Mam nadzieję, że wstawisz coś jeszcze, bo dzięki tobie dużo się nauczyłam. Czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo mi ;). Niestety nie mam teraz zbyt dużo czasu, ale mam nadzieję, że od września znowu zacznę :)

      Usuń
  2. Hejka! Mam pytanie: czemu już nie dodajesz postów? Twój blog jest świetny, a instrukcje bardzo przydatne. Mam nadzieję, że wstawisz coś jeszcze, bo dzięki tobie dużo się nauczyłam. Czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń